logo
210 300.86.60

e-oms.gr

το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος

 

e-oms.gr το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος


Η e-oms μετά απο 5 χρόνια παρουσίας στα ηλεκτρονικά καταστήματα αποφάσισε την ανανέωση του "γερασμένου" ηλεκτρονικού της καταστήματος για να συμβαδίζει με τις σύγχρονες επιταγές της αγοράς.


e-oms.gr

HTML CSS JS Responsive PHP Custom eShop SEO Friendly SEO Google Analytics Google Ecommerce Analytics

Η e-oms μετά απο 5 χρόνια παρουσίας στα ηλεκτρονικά καταστήματα αποφάσισε την ανανέωση του "γερασμένου" ηλεκτρονικού της καταστήματος για να συμβαδίζει με τις σύγχρονες επιταγές της αγοράς.

Στόχοι

  • εύκολη αναζήτηση
  • σχεδιασμός για κινητά
  • SEO friendly
  • υπολογισμος μεταφορκών με βάρος και ογκομέτρηση
  • εισαγωγή προιόντων απο XML προμηθευτών
  • ανανέωση προιόντων απο XML προμηθευτών

Υπολογισμος μεταφορκών με βάρος και ογκομέτρηση

Η αλήθεια είναι οτι η πλατφόρμα ηλεκτρονικού καταστήματος που διαθέτουμε κάλυπτε όλες τις παραπάνω απαιτήσεις και θα χρειαζόταν να υλοποιήσουμε τα XML των προμηθευτών με τον τρόπο που θα βόλευε τον πελάτη μας.

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού καταστήματος διαθέτει την δημιουργία Ζωνών Μεταφορικών χρησιμοποιώντας το συνδυασμό Χώρα-Νομός-Πόλη.Οι default ζώνες της πλατφόρμας Αττική - Περίχωρα Αττικής - Ηπειρωτική Ελλάδα - Νησιωτική Ελλάδα κάλυψαν εξολοκλήρου τις ανάγκες του πελάτη και η καταχώρηση του κόστους μεταφορικών έγινε αβίαστα απο τον πελάτης μέσα απο το εύχρηστο περιβάλλον της πλατφόρμας.
Το μόνο που έπρεπε να πρόσεξει ο πελάτης ήταν η σωστή καταχώρηση τους βάρους και των διαστάσεων του προιόντος για να γίνει ο σωστός υπολογισμός του ογκομετρικού βάρους των μεταφορικών.

Εισαγωγή και ανανέωση προιόντων απο XML προμηθευτών

Τα XML των προμηθευτών ήταν μια πρόκληση για εμάς καθώς δεν υπήρχε κάποιο πρότυπο στη δομή του XML των προμηθευτών και θα έπρεπε να υλοποιηθούν όλα ξεχωριστά διατηρώντας βέβαια σε όλα, τα προαπαιτούμενα πεδία που θα έπρεπε να συμπληρωθούν για να γίνει η εισαγωγή του προιόντος και μετέπειτα η ανανέωσή του.

Αν και κατά την ανάλυση καταφέραμε να δώσουμε 3 επιλογές στον πελάτη για να διαλέξει ποια υλοποίηση θα του ταίριαζε περισσότερο η ημιαυτόματη εισαγωγή προιόντων με αυτόματη ανανέωση φάνταζαι ή πιο σωστή βάσει των απαιτήσεων του πελάτη.

Γιατί ημιαυτόματη εισαγωγή και όχι αυτόματη ?
Ο πελάτης ήθελε να έχει την επιλογή-έλεγχο των προιόντων που θα εισάγει στο ηλεκτρονικό του κατάστημα και όχι την εισαγωγή όλων των προιόντων του προμηθευτή καθώς θεωρούσε πως έτσι απλά θα γέμιζε το ηλεκτρονικό του κατάστημα με προιόντα χωρίς να έχει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την πώληση όλων αυτών.

Έτσι με την ημιαυτόματη εισαγωγή το μόνο που έχει να κάνει ο πελάτης είνα να πληκτρολογήσει τον κωδικό του προιόντος του προμηθευτή και αυτόματα η φόρμα εισαγωγής του προιόντος συμπληρώνετε με τα δεδομένα του προμηθευτή.Απο εκεί και πέρα ο πελάτης θα πρέπει να διορθώσει την τιμή λιανικής του προιόντος , να το αντιστοιχίσει στη σωστή κατηγορία και να ορίσει το βάρος του προιόντος για τους προμηθευτές που δεν έχουν στο XML τους το βάρος του προιόντος.
Έτσι ο πελάτης έχει τον απόλυτο έλεγχο στην εισαγωγή των προιόντων (ημιαυτόματη εισαγωγή), ενω μετά την εισαγωγή του προιόντος οι ανανεώσεις γίνονται αυτόματα.

Διαχείριση Παραγγελιών

Στην νέα έκδοση της πλατφόρμας ηλεκτρονικού καταστήματος υλοποιήσαμε μια νέα και διαφορετική διαχείριση παραγγελιών ξεφεύγωντας απο τα τετρημένα για να μπορεί ο πελάτης να κάνει την διεκπαιραίωση των παραγγελιών του απλή και γρήγορη.

Ετσι ο πελάτης έχει στη διάθεσή του 3 καρτέλες που του "λύνουν τα χέρια"

    • Παραγγελίες Προμηθευτών
    • Παραλαβές Προιόντων
    • Κατάσταση Παραγγελιών

Παραγγελίες Προμηθευτών
Κάθε φορά που μια παραγγελία μπαίνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα και το προιόν έχει διαθέσιμο stock τότε η παραγγελία μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση Τιμολόγησης
Κάθε φορά που μια παραγγελία μπαίνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα και το προιόν δεν έχει διαθέσιμο stock τότε το προιόν "μαρκαρετε" ως παραγγελία σε προμηθευτή.
Έτσι ο πελάτης μας στη καρτέλα Παραγγελίες Προμηθευτών βλέπει ακριβώς τα προιόντα που έχει να παραγγείλει χωρίς να χρειάζεται να ανοίγει μια-μια τις παραγγελίες για να δεί τι έχει να παραγείλει.

Παραλαβές Προιόντων
Αφού ο πελάτης κάνει την παραγγελία στον προμηθευτή τότε το προιόν αυτό "μαρκάρετε" σαν αναμονή παραλαβής και έτσι να πάσα στιγμή ο πελάτης γνωρίζει τί έχει παραγγείλει, πότε και σε ποιόν προμηθευτή.
Κατα την παραλαβή των προιόντων απο τον προμηθευτή ο πελάτης μαρκάρει το προιόν ως "παραλήφθηκε" και έτσι η παραγγελία αλλάζει αυτόματα κατάσταση και μπαίνει σε κατασταση Τιμολόγησης.
Έτσι ο πελάτης γνωρίζει ποιές είναι οι παραγγελίες για τις οποίες τα προιόντα έχουν παραληφθεί και μπορεί πλέον να διεκπαιραιώσει την παραγγελία.
Και όλα αυτά απλά κάνοντας 1 κλικ για την παραγγελία στον προμηθευτή και 1 κλίκ για την παραλαβή του προιόντος απο τον προμηθευτή και η παραγγελία είναι προς διεκπαιραιώση.

Κατάσταση Παραγγελίων
Εδω ο πελάτης μπορεί να δει όλες τις παραγγελίες που είναι ανοιχτές με τα προιόντα τους αλλά και την κατάσταση των προιόντων τους έχοντας σε μια οθόνη όλη την πληροφορία που χρειάζεται για να μπορέσει να εργαστεί παραγωγικά.

© Copyrights fuzzyObjects.gr 2017. All rights reserved.